#Sağlıkta Şiddeti Kınıyoruz
Amasya’da nöbet hizmeti veren eczanemizde görev yapan Eczane Teknisyenlerimizin, nöbetçi eczanenin camlarını kırarak içeri giren şehir eşkiyaları tarafından bıçaklı saldırıya uğraması bizleri derinden üzmüştür. Saldırıya uğrayan eczane teknisyenimize acil şifalar diliyoruz.


